- välkommen till min lilla hörna

söndag, januari 06, 2008

ledigheten slut

nu är lovet över..mitt lov har mestadels bestått av jobb, jobb och jobb. Några få dagar har jag varit ledig, då vi firade jul på slottet bla.
det ska bli härligt att få lite pengar efter ett tag!

imorgon börjar skolan..eller den skulle göra det...vi skulle på studiebesök, men det blev visst inställt, tyvärr! ajg hade sett fram emot de!..vi skulle nämligen besöka ett tryckeri!
en omtenta hänger över mig oxå..det måste fixas denna veckan.
ett projekt ska även genomföras..och sen blir det snart praktik!..aaah!!!..läskigt!!

i morgon fyller min bror år! så det blir kanske lite kalas till helegn?!

mor och far har hälsat på oss idag..det var trevligt!!
nu blir det nog lite photoshop..var jätte länge sen!!

Inga kommentarer: