- välkommen till min lilla hörna

onsdag, januari 09, 2008

regn bara regn

varför blir det ingen vinter?..jag slutade aldrig vänta på att sommaren skulle komma..så jag får väl inte sluta vänta på vintern heller..men nu känns det lite som om den inte ha kommit nu så är de lite försent!..för man längtar väldigt mycket efter solen och dess värme nu! sol sol sol!! tittade på resa till grekland..kanske man kan göra nån gång..vore inte helt fel!

idag har jag suttit framför datorn hela dagen..och några timmar till lär det bli.. håller på med min omtenta i brandmanagement..inte så roande..och jag är så långsam!!..det tar hundra år för mig att knepa ihop dessa sidor..

simon har börjat skolan..och han ska kanske byta klass..vi få se..

och snart ska julen ut..de lilla ljus som vi så kärt ha fått ha hos oss ett tag..

jag vill har en systemdigitalkamera!..det har jag ju velat ett tag och kommer nog att få fortsätta göra de..

simon och jags ka till relaxen på rosenlund en dag..för vi fick ett sött presentkort av alexandra!..de blir skönt! har faktiskt aldrig varit på relaxen.

vill göra något annat..liksom nåt roligt..men va de skulle va vet jag inte

Inga kommentarer: